Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους σιδηροδρομικούς που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ΠΟΣ και διαδήλωσαν (την Παρασκευή 4/6/2010 στις 12.00) έξω από το Υπουργείο Υποδομών, την ώρα που το Προεδρείο της ΠΟΣ συναντιόταν μετά από 197 ημέρες με τον κ. Ρέππα. Άσχετα αν η συνάντηση ήταν άκαιρη μετά το εξώδικο για τη απεργία της 10/6/2010, που έστειλε η ΠΟΣ την Πέμπτη 3/6/2010, το Προεδρείο ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση του Υπουργείου με ένα και μοναδικό στόχο: να ζητήσει τις προτάσεις του Υπουργείου για τον ΟΣΕ.
Αυτό δεν έγινε αφού ο κ. Ρέππας συνεχίζοντας τον εμπαιγμό των σιδηροδρομικών δήλωσε ότι δεν υπάρχει κανένα έτοιμο σχέδιο.
Δικαιολόγησε τις εξαγγελίες που έχει κάνει τόσο αυτός, όσο και στελέχη του Υπουργείου ως, εκβιαστικές απαιτήσεις του Δ.Ν.Τ. και της Ε.Ε. στις οποίες πρέπει να υποκύψει. Ωστόσο δήλωσε τη συμπαράσταση του στους σιδηροδρομικούς και μας διαβεβαίωσε ότι δεν θα απολυθεί κανείς. Έκπληξη προκάλεσε το συνεχιζόμενο θράσος του κ. Ρέππα όταν, σχολιάζοντας τα μέτρα της κυβέρνησης για το ασφαλιστικό δήλωσε ότι: μειώνεται και η δική του σύνταξη!!!
Το επόμενο σχόλιο - παράπονο του κ. Υπουργού για το σύνθημα κλέφτες - κλέφτες που φώναζαν οι σιδηροδρομικοί, το αφήνουμε ασχολίαστο.
Οι προθέσεις της κυβέρνησης για τον ΟΣΕ είναι ξεκάθαρες:
1.- Ιδιωτικοποίηση του επιβατικού και εμπορευματικού έργου με την πώληση του 49% και του managment της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
2.- Πώληση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ αλλά και των περιουσιακών στοιχείων του π.χ. τροχαίο υλικό, μηχανήματα κ.α.
3.- Εγκατάλειψη και κλείσιμο του περιφερειακού δικτύου Πελοποννήσου, Θεσσαλίας και Μακεδονίας.
4.- Κλείσιμο των παραγωγικών μονάδων του ΟΣΕ.
5.- Αποχώρηση 3.000 σιδηροδρομικών με εθελοντικές και υποχρεωτικές μετατάξεις. Το προσωπικό που θα παραμείνει, θα εργάζεται κάτω από νέο μισθολογικό και εργασιακό καθεστώς, προκειμένου να μειωθούν οι δαπάνες της επιχείρησης.
Αμέσως μετά τη συνάντηση με τον κ. Ρέππα ζητήσαμε να συνεδριάσει εκτάκτως η Διοίκηση της ΠΟΣ τη Δευτέρα 7/6/2010 και να αποφασίσει κλιμάκωση (στάσεις εργασίας, 24ωρες, συλλαλητήρια, καταλήψεις κ.α.) του απεργιακού προγράμματος μετά την απεργία της Πέμπτης, πρόταση που δεν έγινε δεκτή.
Στο μέτωπο ΠΑΣΟΚ - Ν.Δ. - ΛΑΟΣ - ΔΝΤ - Ε.Ε., οι σιδηροδρομικοί πρέπει να απαντήσουν με το δικό τους μέτωπο. Τώρα πλέον δεν αρκούν οι λεονταρισμοί και τα μεγάλα λόγια.
Καλούμε την ΠΑΣΚ (με το ρόλο της πρώτης πλειοψηφικής και αυτοδύναμης παράταξης), τη ΔΑΚΕ και τη ΔΕΣΚ να στοιχηθούμε όλοι μαζί, στην υπεράσπιση του στόχου που πρέπει να είναι κοινός.
Καλούμε όλους τους σιδηροδρομικούς να εγκαταλείψουν την απογοήτευση και τις ατομικές λύσεις. Να κάνουν και δική τους υπόθεση, τον αγώνα για:
την απόκρουση των μέτρων της κυβέρνησης για τον ΟΣΕ
Η απεργία της Πέμπτης 10/6/2010 και το συλλαλητήριο στις 12.00 στο Υπουργείο Υποδομών, να είναι το πρώτο βήμα.
ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΣΕΚ
Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου