Μάλλον ... θαύμα έγινε! Το κομπιούτερ της διακυβέρνησης, αφού κλωθωγύρισε τις χιλιάδες αιτήσεις των "κατάλληλων", επέλεξε τον κ. Τσιόγκα, πρώην βουλευτή του ΠΑΣΟΚ στη Θεσσαλονίκη.
Θαύμα, θαύμα !!!
Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009
Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΟΣ ΜΕ ΡΕΠΠΑ-ΣΗΦΟΥΝΑΚΗ
Πραγματοποιήθηκε χθές Δευτέρα στις 10.45 συνάντηση του Προεδρείου της ΠΟΣ με τον Υπουργό Υποδομών κ. Ρέππα και τον Υφυπουργό αρμόδιο για τον ΟΣΕ κ. Σηφουνάκη.
Το Προεδρείο της ΠΟΣ αφού ευχήθηκε καλή επιτυχία στη νέα ηγεσία του Υπουργείου, κατέθεσε τις προτάσεις και απόψεις του συνδικαλιστικού κινήματος των σιδηροδρομικών για τον ΟΣΕ επικεντρώνοντας στα εξής σημεία:
1.- Τα οργανωτικά σχέδια από το 1996 μέχρι σήμερα απέτυχαν και επιδείνωσαν την κατάσταση στον ΟΣΕ. Θέση των εργαζομένων η οποία δεν απαγορεύεται και από την Ε.Ε. είναι η ενοποίηση των εταιρειών του ΟΣΕ (ΟΣΕ, ΕΔΙΣΥ, ΓΑΙΑΟΣΕ), η επαναφορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον όμιλο και η παραμονή της ΕΡΓΟΣΕ "μόνο" σαν κατασκευαστικής εταιρείας.
2.- Στον ΟΣΕ υπάρχουν τεράστια κενά σε Ο.Θ. τα οποία πρέπει να καλυφθούν προκειμένου να προχωρήσει σε ανάπτυξη. Το πρόγραμμα "μισθωτής εφεδρείας" οδηγεί σε διάλυση του σιδηροδρόμου και απορρίπτεται από τους σιδηροδρομικούς. Απαιτούνται άμεσες προσλήψεις.
3.- Διαφάνεια στα οικονομικά και στη συνολική χρήση του Οργανισμού. Ζητήθηκε να γίνει έλεγχος σε όλο το φάσμα των λειτουργιών (εργολαβίες, σύμβουλοι, έργα, προμήθειες κ.α.) του ΟΣΕ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να αποδοθούν ευθύνες.
4.- Αγορά νέου τροχαίου υλικού και ανάληψη του χρέους και του κόστους των έργων από το δημόσιο.
Ο κ. Ρέππας ξεκινώντας από τη διαπίστωση ότι, ο ΟΣΕ επιβαρύνει με 2 εκατ. ευρώ τον ελληνικό λαό και παρέχει υπηρεσίες πολύ φθηνές, δεσμεύτηκε να πάρει τα κατάλληλα μέτρα και πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου. Δήλωσε ότι δεν συμφωνεί με το πρόγραμμα μισθωτής εφεδρείας και ότι θα επεξεργαστούν άλλες λύσεις (για τις οποίες δεν είναι έτοιμοι ακόμη) για το προσωπικό. Δεσμεύτηκε να μην προχωρήσει σε κανένα μέτρο, εάν δεν κάνει διαβούλευση με τον ΠΟΣ. Η διαβούλευση θα αρχίσει αμέσως μετά την τοποθέτηση του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου και τον διορισμό των Διοικήσεων που θα γίνει σύντομα.
Η ΣΕΚ στη μικρή παρέμβαση της, δήλωσε τη στήριξη της στην υιοθέτηση των μέτρων που προτείνει η ΠΟΣ και ζήτησε, η ΕΡΓΟΣΕ, αμέσως μετά τη λήξη της το 2013, να απορροφηθεί μαζί με το προσωπικό της από τον ΟΣΕ. Ενίσχυσε το αίτημα για δημόσιο έλεγχο όλων των οικονομικών ζητημάτων του ΟΣΕ σε πραγματική βάση και όχι όπως έγινε το καλοκαίρι του 2008 από τον κ. Χατζηδάκη.
Η πρώτη συνάντηση δεν μπορούσε να είναι διαφορετική. Όλες οι πρώτες συναντήσεις (ακόμη και με τον κ. Γιαννούση) άφησαν μιά μικρή ελπίδα. Ας περιοριστούμε λοιπόν στις πραγματικές διαστάσεις αυτής της πρώτης συνάντησης και ας χαμηλώσουμε λίγο τους τόνους, γιατί και όσα αναγράφονται στα διάφορα blogs δεν είναι αλήθεια και όσα διοχετεύτηκαν στον τύπο, είναι περισσότερο, επιθυμίες των συντακτών.
Το Προεδρείο της ΠΟΣ αφού ευχήθηκε καλή επιτυχία στη νέα ηγεσία του Υπουργείου, κατέθεσε τις προτάσεις και απόψεις του συνδικαλιστικού κινήματος των σιδηροδρομικών για τον ΟΣΕ επικεντρώνοντας στα εξής σημεία:
1.- Τα οργανωτικά σχέδια από το 1996 μέχρι σήμερα απέτυχαν και επιδείνωσαν την κατάσταση στον ΟΣΕ. Θέση των εργαζομένων η οποία δεν απαγορεύεται και από την Ε.Ε. είναι η ενοποίηση των εταιρειών του ΟΣΕ (ΟΣΕ, ΕΔΙΣΥ, ΓΑΙΑΟΣΕ), η επαναφορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον όμιλο και η παραμονή της ΕΡΓΟΣΕ "μόνο" σαν κατασκευαστικής εταιρείας.
2.- Στον ΟΣΕ υπάρχουν τεράστια κενά σε Ο.Θ. τα οποία πρέπει να καλυφθούν προκειμένου να προχωρήσει σε ανάπτυξη. Το πρόγραμμα "μισθωτής εφεδρείας" οδηγεί σε διάλυση του σιδηροδρόμου και απορρίπτεται από τους σιδηροδρομικούς. Απαιτούνται άμεσες προσλήψεις.
3.- Διαφάνεια στα οικονομικά και στη συνολική χρήση του Οργανισμού. Ζητήθηκε να γίνει έλεγχος σε όλο το φάσμα των λειτουργιών (εργολαβίες, σύμβουλοι, έργα, προμήθειες κ.α.) του ΟΣΕ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να αποδοθούν ευθύνες.
4.- Αγορά νέου τροχαίου υλικού και ανάληψη του χρέους και του κόστους των έργων από το δημόσιο.
Ο κ. Ρέππας ξεκινώντας από τη διαπίστωση ότι, ο ΟΣΕ επιβαρύνει με 2 εκατ. ευρώ τον ελληνικό λαό και παρέχει υπηρεσίες πολύ φθηνές, δεσμεύτηκε να πάρει τα κατάλληλα μέτρα και πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου. Δήλωσε ότι δεν συμφωνεί με το πρόγραμμα μισθωτής εφεδρείας και ότι θα επεξεργαστούν άλλες λύσεις (για τις οποίες δεν είναι έτοιμοι ακόμη) για το προσωπικό. Δεσμεύτηκε να μην προχωρήσει σε κανένα μέτρο, εάν δεν κάνει διαβούλευση με τον ΠΟΣ. Η διαβούλευση θα αρχίσει αμέσως μετά την τοποθέτηση του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου και τον διορισμό των Διοικήσεων που θα γίνει σύντομα.
Η ΣΕΚ στη μικρή παρέμβαση της, δήλωσε τη στήριξη της στην υιοθέτηση των μέτρων που προτείνει η ΠΟΣ και ζήτησε, η ΕΡΓΟΣΕ, αμέσως μετά τη λήξη της το 2013, να απορροφηθεί μαζί με το προσωπικό της από τον ΟΣΕ. Ενίσχυσε το αίτημα για δημόσιο έλεγχο όλων των οικονομικών ζητημάτων του ΟΣΕ σε πραγματική βάση και όχι όπως έγινε το καλοκαίρι του 2008 από τον κ. Χατζηδάκη.
Η πρώτη συνάντηση δεν μπορούσε να είναι διαφορετική. Όλες οι πρώτες συναντήσεις (ακόμη και με τον κ. Γιαννούση) άφησαν μιά μικρή ελπίδα. Ας περιοριστούμε λοιπόν στις πραγματικές διαστάσεις αυτής της πρώτης συνάντησης και ας χαμηλώσουμε λίγο τους τόνους, γιατί και όσα αναγράφονται στα διάφορα blogs δεν είναι αλήθεια και όσα διοχετεύτηκαν στον τύπο, είναι περισσότερο, επιθυμίες των συντακτών.
Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009
ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ ΜΟΥ, ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΕΛΗ ΜΟΥ
Άδικα περίμεναν οι σιδηροδρoμικοί 26 ολόκληρες ημέρες, τη νέα κυβέρνηση να ετοιμαστεί και να αποκαλύψει τα σχέδια της για τον ΟΣΕ. Οι σημερινές ανακοινώσεις του κ Ρέππα ήταν μία από τα ίδια.
1.- Το περίφημο σχέδιο "μισθωτής εφεδρείας" το οποίο απέρριπταν κατηγορηματικά, απλώς ... παγώνει. Το σχέδιο ΠΑΣΟΚ θα διανθιστεί με ολίγον εθελούσια, ολίγον μετατάξεις και για κερασάκι βάζουμε και λίγες προσλήψεις.
2.- Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς το παρόν μένει εκτός ΟΣΕ, όπως σχεδίασε ο κ. Χατζηδάκης.
3.- Η γνωστή καραμέλα για τα ελλείμματα και τους πλούσιους σιδηροδρομικούς, επαναλήφθηκε και από τον κ. Ρέππα, ακριβώς όπως και ο κ. Χατζηδάκης.
4.- Οι αυξήσεις των εισιτηρίων θα συνεχιστούν και το 2010, όπως είχε προγραμματίσει ο κ. Χατζηδάκης.
5.- Το φαγοπότι και οι ρεμούλες θα συνεχιστούν αφού, φωνάζουμε φωνάζουμε αλλά τη διεύθυνση του εισαγγελέα δεν την ξέρουμε.
Βρέ, μήπως δεν άλλαξε η κυβέρνηση;
Κύριοι της κυβέρνησης, εσείς μπορεί να έχετε χρόνο αλλά ο σιδηρόδρομος δεν έχει, εκεί που τον φτάσατε εσείς και οι όμοιοι σας.
1.- Το περίφημο σχέδιο "μισθωτής εφεδρείας" το οποίο απέρριπταν κατηγορηματικά, απλώς ... παγώνει. Το σχέδιο ΠΑΣΟΚ θα διανθιστεί με ολίγον εθελούσια, ολίγον μετατάξεις και για κερασάκι βάζουμε και λίγες προσλήψεις.
2.- Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς το παρόν μένει εκτός ΟΣΕ, όπως σχεδίασε ο κ. Χατζηδάκης.
3.- Η γνωστή καραμέλα για τα ελλείμματα και τους πλούσιους σιδηροδρομικούς, επαναλήφθηκε και από τον κ. Ρέππα, ακριβώς όπως και ο κ. Χατζηδάκης.
4.- Οι αυξήσεις των εισιτηρίων θα συνεχιστούν και το 2010, όπως είχε προγραμματίσει ο κ. Χατζηδάκης.
5.- Το φαγοπότι και οι ρεμούλες θα συνεχιστούν αφού, φωνάζουμε φωνάζουμε αλλά τη διεύθυνση του εισαγγελέα δεν την ξέρουμε.
Βρέ, μήπως δεν άλλαξε η κυβέρνηση;
Κύριοι της κυβέρνησης, εσείς μπορεί να έχετε χρόνο αλλά ο σιδηρόδρομος δεν έχει, εκεί που τον φτάσατε εσείς και οι όμοιοι σας.
Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2009
STAGE ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΑ
Stage είναι ένα εφεύρημα της Ε.Ε. που απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδεύσεις ή επιμορφώσεις εργαζομένων «μέσα από την εργασία». Και έτσι εφαρμόζεται στις περισσότερες χώρες της Ε.Ε. με διάφορες παραλλαγές.
Στην Ελλάδα υπάρχουν από το 1997 και από την πρώτη στιγμή χρησιμοποιήθηκαν στα πλαίσια της ελαστικοποίησης της εργασίας και της μείωσης των δαπανών αφού ο εργοδότης, Δημόσιος ή ιδιώτης, είχε στην υπηρεσία του φτηνό εργατικό δυναμικό χωρίς ασφαλιστικά και εργασιακά δικαιώματα.
Χρησιμοποιήθηκε επίσης ρουσφετολογικά και εκβιαστικά δημιουργώντας νέους κομματικούς στρατούς. Ήδη από το 1997-1998 αρχίζουν να μονιμοποιούνται στο Δημόσιο, εργαζόμενοι που πέρασαν από προγράμματα stage.
Ο ΣΥΡΙΖΑ στα πλαίσια της κατηγορηματικής αντίθεσης του στις ελαστικές μορφές απασχόλησης, διαφώνησε τόσο στην Ευρωβουλή, όσο και στην ελληνική βουλή και με τα προγράμματα αυτά, καταγγέλλοντας τα ως αποικιοκρατικά.
Στην Ελλάδα τα stage (μέχρι την τελική κατάργηση τους τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα) είναι εργασία και όχι επιμόρφωση. Και όποιοι εισέρχεται στα προγράμματα αυτά, ακόμη και εκείνοι που το κάνουν με αδιαφανείς ή ρουσφετολογικές διαδικασίες, πρέπει να έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους άλλους εργαζόμενους. Και τα δικαιώματα τους περιγράφονται στην εργατική νομοθεσία και στις δεσμεύσεις που αναλαμβάνουν απέναντί τους τα κόμματα που διεκδικούν την ψήφο τους.
Αυτή την πάγια θέση του, υπερασπίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ τώρα, όπως το έκανε και στην περίπτωση των συμβασιούχων.
Στην Ελλάδα υπάρχουν από το 1997 και από την πρώτη στιγμή χρησιμοποιήθηκαν στα πλαίσια της ελαστικοποίησης της εργασίας και της μείωσης των δαπανών αφού ο εργοδότης, Δημόσιος ή ιδιώτης, είχε στην υπηρεσία του φτηνό εργατικό δυναμικό χωρίς ασφαλιστικά και εργασιακά δικαιώματα.
Χρησιμοποιήθηκε επίσης ρουσφετολογικά και εκβιαστικά δημιουργώντας νέους κομματικούς στρατούς. Ήδη από το 1997-1998 αρχίζουν να μονιμοποιούνται στο Δημόσιο, εργαζόμενοι που πέρασαν από προγράμματα stage.
Ο ΣΥΡΙΖΑ στα πλαίσια της κατηγορηματικής αντίθεσης του στις ελαστικές μορφές απασχόλησης, διαφώνησε τόσο στην Ευρωβουλή, όσο και στην ελληνική βουλή και με τα προγράμματα αυτά, καταγγέλλοντας τα ως αποικιοκρατικά.
Στην Ελλάδα τα stage (μέχρι την τελική κατάργηση τους τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα) είναι εργασία και όχι επιμόρφωση. Και όποιοι εισέρχεται στα προγράμματα αυτά, ακόμη και εκείνοι που το κάνουν με αδιαφανείς ή ρουσφετολογικές διαδικασίες, πρέπει να έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους άλλους εργαζόμενους. Και τα δικαιώματα τους περιγράφονται στην εργατική νομοθεσία και στις δεσμεύσεις που αναλαμβάνουν απέναντί τους τα κόμματα που διεκδικούν την ψήφο τους.
Αυτή την πάγια θέση του, υπερασπίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ τώρα, όπως το έκανε και στην περίπτωση των συμβασιούχων.
Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ
Τρείς συνάδελφοι μας συμμετέχουν στις εκλογές της 4ης Οκτώβρη, ως υποψήφιοι με το ΣΥΡΙΖΑ.
Ο Παναγιώτης Τερζόγλου στη Β! Αθηνών, ο Κώστας θεοδοσίου στη Φθιώτιδα και ο Γιάννης Αντωνιάδης στη Μαγνησία.
Καλή επιτυχία και καλή δύναμη.
Ο Παναγιώτης Τερζόγλου στη Β! Αθηνών, ο Κώστας θεοδοσίου στη Φθιώτιδα και ο Γιάννης Αντωνιάδης στη Μαγνησία.
Καλή επιτυχία και καλή δύναμη.
Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009
ΕΥΡΙΠΙΔΗ ΕΥΡΙΠΙΔΗ ...
ΠΑΙΖΕΙΣ ΑΣΧΗΜΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Το πολλά υποσχόμενο νοικοκύρεμα στα δρομολόγια του ΟΣΕ, τελικά είχε δράκο! Με εντολή του απερχόμενου Υπουργού Μεταφορών κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη κόπηκαν δρομολόγια στην κεντρική Ελλάδα (Θεσσαλία κ.α.) όχι για να ορθολογικοποιηθούν τα δρομολόγια του ΟΣΕ, αλλά … για να εξασφαλίσει ο κ. Υπουργός τροχαίο υλικό για την εκλογική του περιφέρεια;;;
Δεν ντράπηκε μάλιστα και ως νονός, βάφτισε το απηρχαιωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο της εκλογικής του περιφέρειας ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ
Είναι λογικό, η αγάπη για την πατρίδα, δεν κρύβεται !!!
Αλλά, ο βίος του κ. Στυλιανίδη ως Υπουργός Μεταφορών δεν σταματάει εδώ.
Επί των ημερών του, ολοκληρώθηκε η ενοικίαση έκτασης - φιλέτου του ΟΣΕ (πίσω από το σιδηροδρομικό Σταθμό του ΡΟΥΦ) στο παραπλεύρως πολιτιστικό κέντρο ΑΘΗΝΩΝ ΑΡΕΝΑ.
Βλέπετε … ούτε η αγάπη για τα μπουζούκια κρύβεται!!!
Το πολλά υποσχόμενο νοικοκύρεμα στα δρομολόγια του ΟΣΕ, τελικά είχε δράκο! Με εντολή του απερχόμενου Υπουργού Μεταφορών κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη κόπηκαν δρομολόγια στην κεντρική Ελλάδα (Θεσσαλία κ.α.) όχι για να ορθολογικοποιηθούν τα δρομολόγια του ΟΣΕ, αλλά … για να εξασφαλίσει ο κ. Υπουργός τροχαίο υλικό για την εκλογική του περιφέρεια;;;
Δεν ντράπηκε μάλιστα και ως νονός, βάφτισε το απηρχαιωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο της εκλογικής του περιφέρειας ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ
Είναι λογικό, η αγάπη για την πατρίδα, δεν κρύβεται !!!
Αλλά, ο βίος του κ. Στυλιανίδη ως Υπουργός Μεταφορών δεν σταματάει εδώ.
Επί των ημερών του, ολοκληρώθηκε η ενοικίαση έκτασης - φιλέτου του ΟΣΕ (πίσω από το σιδηροδρομικό Σταθμό του ΡΟΥΦ) στο παραπλεύρως πολιτιστικό κέντρο ΑΘΗΝΩΝ ΑΡΕΝΑ.
Βλέπετε … ούτε η αγάπη για τα μπουζούκια κρύβεται!!!
Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)